Weblog Globale promotionele technologie fabrikant Flashbay viert 15e jaar online

Flashbay, een onafhankelijke wereldwijde promotietechnologiebedrijf, helpt meer dan 300.000 unieke klanten wereldwijd, viert 15 jaar online. Van een bescheiden begin als een start-up van Londen in de vroege jaren 2000 is het uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met meer dan 750 werknemers en kantoren op 4 continenten.

"Wij zijn onze klanten dankbaar om ons de gelegenheid te bieden om hen de beste kwaliteitsproducten in de industrie te bieden", aldus Phil Schlossstein, mede-oprichter van Flashbay. "Onze reputatie en is gebaseerd op de loyaliteit van onze klanten en langdurige relaties, en we bedanken hen voor het bestellen bij ons en hun vertrouwen in onze producten als een middel om hun waardevolle merken te vertegenwoordigen."

Werken met een breed scala aan klanten van Fortune 100 bedrijven naar overheidsdiensten, liefdadigheidsinstellingen, onderwijsinstellingen, start-ups en alles tussenin, heeft het bedrijf producten die passen bij de behoeften van alle bedrijven en organisaties.



Flashbay beschouwt uitzonderlijke klantenservice als de hoeksteen die het in staat stelt om de beste koopervaring aan klanten te bieden. Mede-oprichter James Roberts gelooft dat de groei van Flashbay kan worden toegeschreven aan zijn mensen en producten: "We hebben jaar na jaar onze verkoop kunnen verhogen door talentvolle professionals over de hele wereld aan te nemen en te behouden, van het verkooppersoneel tot en met onze interne functies zoals het product design team en operations divisie ". Klanten zijn het ermee eens dat Flashbay een gemiddelde Trustpilot-rating van 9,9/10 behoudt.

Hoewel Flashbay in de afgelopen twaalf maanden initieel gericht was op het aanbieden van aangepaste USB Sticks voor de B2B-markt, en hiermee wereldweid de leider van deze sector geworden is, heeft Flashbay de afgelopen twaalf maanden het portfolio uitgebreid met Audio- en Power Producten, variërend van Bluetooth®-Koptelefoons en Luidsprekers naar Power Banks en Inductieve Laders, die allemaal kunnen worden aangepast aan de exacte specificaties van de klant.

"Onze productportfolio is nooit sterker geweest en we zijn klaar om het bedrijf naar het volgende niveau van prestaties te brengen door onszelf aan de top te vast te maken als de promotionele technologie leverancier van keuze voor bedrijven en organisaties van alle soorten en maten", zegt Steve Webster, CEO .

In de afgelopen jaren heeft Flashbay zich geografisch uitgebreid, zijn distributienetwerken verder uitgewerkt en in Azië-Pacific grote vooruitgang gemaakt. Het is momenteel actief op 6 hoofdmarkten: UK, het vasteland van Europa, de VS, Australasië, Zuid-Afrika en Japan.

De focus van het bedrijf is voortdurende groei door middel van productinnovatie en uitsekende operationele capaciteiten, op basis van het merk dat kopers vertrouwen en concurrenten moeite hebben om na te bootsen.

"Het succes van het eerste anderhalve decennium werd gebouwd op een enkele productcategorie. De komende 15 jaar zal een sterkere orde worden gebouwd op de solide basis van onze bredere promotietechnologie portfolio "concludeert Ieuan Williams, COO.


flashbay Auteur: Chris Anguelov
Laat als eerste een recensie achter
*
* Zal nooit zichtbaar zijn
(indien van toepassing)
Flashbay zal per email reageren.
Bij het versturen van dit formulier zullen wij uw gegevens behandelen conform met onze Privacy Policy.